RISE

Z digitalnim marketingom do boljše prodaje

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar je konkurenca vse večja. Razumevanje aktualnih marketinških trendov je zato izjemno pomembno, saj lahko le tako maksimalno izkoristite potencial digitalnega marketinga in povečate svojo prodajo.

Na spletnem seminarju, ki ga bo vodil Žiga Berce, izkušeni predavatelj in ekspert na področju digitalnega marketinga, boste izvedeli, kako lahko izboljšate svojo digitalno marketinško strategijo, s poudarkom na povečanju prodaje.

Program:

1.) Zakaj moramo biti prisotni na spletu

Ko pomislimo na spletno prisotnost podjetja, ima marsikdo v mislih predstavitveno spletno stran podjetja. A dejstvo je, da je splet dandanes veliko več kot le to. Izkoristite moč spletnih portalov, družabnih omrežij, mobilnega interneta in drugih platform ter jih spremenite v orodje za komunikacijo z vašimi potencialnimi kupci. Bodite prisotni in hkrati tudi aktivni – kupce ne pozabite nagovoriti s t.i. pozivi k akciji (nakupu)!

2.) Kako nabirati kontakte

Bistvo spletne prodaje za vsako podjetje je pridobivanje kontaktov (ang. “leads”) oziroma spletnih obiskovalcev, ki izkažejo potencial za nakup naših produktov oziroma storitev. Bolj, kot so ti kontakti kakovostni, večje število nakupov bodo opravili in nam bodo prinesli večje prihodke. Ni torej toliko pomembno, da naberete veliko število kontaktov, bolj je pomembno, da so ti pravilno targetirani – torej da se njihove želje in povpraševanja ujemajo z vašo ponudbo.

3.) Osnove email marketinga

Ko smo nabrali ustrezne kontakte, lahko pričnemo z email marketingom. Tu moramo poskrbeti za izdelavo kvalitetne vsebine in za konsistentnost pošiljanja email marketing kampanj. Seveda ne smemo pozabiti tudi na analizo poslanih email kampanj, redno spremljanje rezultatov ter poznavanje uredbe o varovanju osebnih podatkov (ang. General Data Protection Regulation ali s kratico GDPR), ki določa tudi pravila o zbiranju in hranjenju osebnih podatkov.

4.) Sledenje napredku spletne strani

Ko svojo spletno stran pričnete gledati z vidika digitalnega marketinga, lahko najdete številne načine za razvoj strategije za optimizacijo in promocijo vašega spletnega mesta. Vlaganje v digitalno trženje spletnega mesta je eden najboljših načinov za pomoč vašemu podjetju pri rasti ter pridobivanju novih potencialnih strank in konverzij. A zelo pomembno je tudi, da sledite rezultatom in napredku vaše spletne strani.

5.) Oglaševanje

Ko govorimo o oglaševanju preko digitalnega marketinga je govora o oglaševanju preko elektronskih (digitalnih) medijev. Ti kanali (to so na primer Google oglaševanje, Facebook oglaševanje, email marketing kampanje, predstavitvene spletne strani ipd.) imajo v primerjavi s tradicionalnim marketingom prednost v tem, da omogočajo analiziranje kampanj, posledično pa lahko hitro vidimo, kaj pri oglaševanju deluje in kaj ne.

6.) Odnosi z javnostmi (PR)

Odnosi z javnostmi se vse bolj spreminjajo in predstavljajo področje, ki zadnja leta doživlja veliko sprememb in napredka. S tem pa se spreminja tudi način komunikacije, in sicer vstopamo v obdobje, kjer lahko do informacij dostopamo kadarkoli in kjerkoli. Naj bo to na spletu, družabnih omrežjih ali kod drugod. Področje odnosov z javnostmi (PR) postaja čedalje bolj digitalizirano in zato ga je treba načrtovati in urejati čim bolj strateško.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

DATUM

23 Sep 2022
Expired!

ČAS

11:00 - 14:00

Preberi več

PRIJAVI SE

Lokacija

Brezplačni webinar