Spletna delavnica digitalnega marketinga
V sklopu rednih aktivnosti Podjetniškega inkubatorja Krško, izvajajo različne izobraževalne vsebine. Vabijo vas, da se jim pridružite na brezplačni in zelo aktualni spletni delavnici o digitalnem marketingu, ki bo potekala v četrtek, 3. februarja 2022, s pričetkom ob 12.00 uri.
Vsebina delavnice:
- Raziskava trga in opredelitev ciljnih skupin
- Digitalni marketing in družabna omrežja
- Vsebina in oglaševanje na družabnih omrežjih
Udeleženci se bodo seznanili s postopki raziskave trga, konkurence in segmentacije kupcev. Spoznali bodo pomembnost natančnega poznavanja ciljnega občinstva, osnovne pojme digitalnega marketinga, vrste in strategije. Spoznali bodo primere uspešnih objav, različne formate objav, vrste objav in pomen hashtagov, A/B testiranja in delovanje remarketinga.
Seznanili se bodo z različnimi družabnimi omrežji in marketingom na družabnih omrežjih ter z orodji Google Ads, Trends in Analytics. Udeleženci bodo prejeli usmeritve za ustvarjanje uspešne vsebine na družabnih omrežjih in spoznali načine za povečanje dosega objav. Seznanili se bodo s FB orodji za ustvarjanje vsebin, oglaševanje in prodajo. Naučili se bodo ustvariti oglaševalsko kampanjo in brati statistične podatke (insights).
Cilj delavnice je, da udeleženci spoznajo osnovne in napredne načine ustvarjanja in oglaševanja vsebin na družabnih omrežjih. Po delavnici bodo lahko samostojno pripravljali vsebine, zasnovali digitalne marketinške kampanje in ustvarjali promocije. Delavnica je namenjena podjetnikom, start-upom, skrbnikom profilov na družabnih omrežjih in vsem, ki bi se želeli naučiti ustvarjanja vsebin z velikim dosegom (organskim in promocijo).
O izvajalki:
Predavateljica Maja Šetinc je strokovnjakinja za komuniciranje in marketing pri podjetju MAIA MEDIA. Na tem področju je aktivna že od študentskih let, ko je poleg študija Komuniciranja in medijev ter Slovenistike pridobivala tudi praktično znanje in se dodatno samoizobraževala. Kot strokovnjakinja za družabna omrežja skrbi za digitalne kampanje naročnikov, pripravlja besedila in grafike ter daljša marketinška in PR sporočila.
Ima večletne izkušnje s postavljanjem strategij nastopa na družabnih omrežjih za startupe ter pripravljanjem vsebin za korporacije. Znanje in izkušnje, ki jih je pridobila pri delu, deli tudi na praktično zastavljenih delavnicah. Med strankami, s katerimi redno sodeluje, so podjetja DS Smith, Micro Team, Run-Tiger, BP Vision, Adrema, zavodi ZPTM, MC Krško in društvo Šola zdravja.
Spletna stran podjetja MAIA MEDIA: https://maia-media.si/
Maja Šetinc na Linkedinu: https://www.linkedin.com/in/maja-setinc/
Udeležba je brezplačna.
Dodatne informacije in prijave
VIR: SPIRIT Slovenija