RISE

S pilotnimi aktivnostmi P-IRIS do uspešne marketinške kampanje

V marcu je Razvojni center Srca Slovenije v okviru pilotnih aktivnosti projekta P-IRIS nadaljeval z delavnicami za podjetnike in vse, ki to želijo postati. Pri tem je sodelovalo podjetje Big M marketing,  kateri je tudi del RISE Ekosistema  in zadruga Podjetniški RISE.

Izvedli smo dve delavnici na temo marketinga, ki sta tokrat potekali preko spleta. Delavnice je vodila mag. Mateja Boldin Zevnik, ki meni, da marketing ne dela čudežev, lahko pa pospeši vaš posel, če se ga lotite pravilno.

Skladno s to mislijo sta bili zasnovani tudi obe delavnici. Prva delavnica z naslovom »Prva marketinška validacija poslovne ideje« je potekala 9.3.2021, udeležilo pa se jo je 11 oseb. Predavateljica je udeležence popeljala skozi osnovne korake na poti od poslovne ideje do prvega marketinškega plana, pri čemer jih je opozorila na kaj vse morajo pomisliti, preden se lotijo marketinga. Za udeležence je pripravila vajo s pomočjo katere so poslovni plan Kanvas pretvorili v učinkovita marketinška izhodišča. Zakaj je to vitalnega pomena za posel in razvoj ideje? Na ta način podjetnik dobi boljše razumevanje svojega trga in svojega kupca. Prodaja postane bolj predvidljiva in vse vajeti za rast posla so v rokah podjetnika.

Druga delavnica z naslovom »Marketinški plan – koliko in v katere kanale investirati?« pa je potekala 23.3.2021. Delavnice se je udeležilo vseh 11 udeležencev predhodne delavnice ter 7 novih znanja željnih posameznikov. Tokrat so spoznali zakaj je definicija produkta in njegove unikatne prednosti pomembna za učinkovito marketinško kampanjo, kako se lotiti marketinške strategije, kako učinkovito opisati produkt/storitev ter zakaj je jasen opis potreben za uspešno marketinško kampanjo. Večji del delavnice pa je bil namenjen temu kako določiti proračun za marketing ter v katere kanale investirati.

Predavateljica je na podlagi primerov predstavila kako se opravi test učinkovitosti načrtovanih marketinških aktivnostih. S konkretnimi izračuni različnih finančnih investicij v marketing je pokazala kako na enostaven način že pred začetkom marketinške kampanje izračunati koliko sredstev nameniti za promocijo za doseganje zastavljenih ciljev ter kako spremljati uspešnost kampanje.

Obe delavnici sta potekali interaktivno saj so imeli udeleženci številna vprašanja na katera je predavateljica podala zelo konkretne odgovore. Ti so temeljili na njenih preteklih izkušnjah. Z udeležbo na delavnicah so udeleženci postavili trdne temelje za pospeševanje svojega posla z marketinškimi aktivnostmi.

VIR: Razvojni center Srca Slovenije