RISE

Rok Izlakar, GLS: Stroški rastejo, mi pa bomo ceno dostave znižali

Rok Izlakar, GLS Slovenija: V glavni paketni sezoni, ki je pri nas novembra in decembra, bomo partnerjem ponudili dodatne popuste. Pri dostavi spletnih nakupov končnim kupcem smo lani že prevzeli vodilni tržni delež. Zdaj startamo na vodilni delež tudi na področju trga B2B.

Naš so-občan Rok Izlakar vodi GLS Slovenija od letos poleti, pred tem je bil pet let direktor prodaje, še pred tem pa je delal v komerciali. GLS Slovenija se je lani uvrstil na prvo mesto lestvice Top 101 najuspešnejšega logista, tudi letos so razmeroma visoko.

Pred kratkim je na naš trg vstopila avstrijska pošta. Kaj to pomeni za vas?

S tem se ne ukvarjamo in razvijamo svoj posel. Vsaka konkurenca je dobrodošla. Ravno te dni smo pripravili strategijo razvoja do leta 2031 in do takrat bomo imeli v Sloveniji več kot tisoč paketomatov. Zgradili smo omrežje 25 distribucijskih centrov in to omrežje omogoča, da naši dostavljavci delajo na manjšem območju, prevozijo manj kilometrov in so res učinkoviti. Med korono smo odprli…


V nadaljevanju:

Kakšne aplikacije in rešitve razvijajo pri GLS, da se čim bolj približajo spletnim trgovcem in spletnim kupcem

Kaj za GLS pomeni vstop avstrijske pošte na slovenski trg

Zakaj britanska skupina GLS uprablja Slovenijo za testni poligon pri razvoju novih storitev

GLS Slovenija oktobra uvaja dostavo XXL, kaj to pomeni

Kako pri GLS Slovenija čutijo inflacijske pritiske in kako optimizirajo stroške

Koliko zaslužijo dostavlajvci paketov

Kako pri GLS načrtujejo prevzeti vodilni tržni delež pri dostavi spletnih nakupov na področju B2B

Več si preberite na strani Manager Finance.si