RISE

BigMmarketing_Rise.si

Online praktična delavnica o Facebook in Instagram oglaševanju

Facebook za poslovno rabo!

Spletna praktična delavnica o oglaševanju na Facebook in Instagram platformi.

Torek, 24. novembra 2020 med 17.30. in 20.30 preko ZOOM konference.

Prijave na: mateja@thebigm.si »Prijava na delavnico«

 

Še vedno lovite stranke, namesto da bi jih vaš oglas vodil do vašega produkta, storitve in v vašo trgovino, telovadnico, salon ali delavnico?

Veliko podjetnikov se ujame v začaran krog, kjer preveč časa namenijo odkrivanju marketinških orodij in kreiranju kampanj, zmanjka pa jim časa za definicijo in razvoj produkta, ki bo za stranke dovolj zanimiv, da ga bodo pripravljene kupiti.

✔️V 3h urah boste izvedeli veliko več, kot bi lahko sami raziskali v enem tednu (ali več, če ste res začetniki na tem področju).

✔️Ne bomo vam predavali o razliki med »boost« objavo in Facebook oglasom. Lotili se bomo konkretnega dela na vašem primeru v Facebook Ad Manager platformi.


Zagotovo so se vam že pojavila vprašanja, kot so:  

  • Koliko denarja se mi splača nameniti za FB oglaševanje?
  • Kako doseči pravo ciljno skupino (targeting), da bo oglas učinkovit?
  • Kakšna vrsta FB oglasa bo najbolj učinkovita za moj posel?
  • Kako vem, ali je oglas uspešen in kdaj ga spremeniti/ugasniti?

VSEBINA DELAVNICE.

Naša vsebina bo konkretna in na realnih primerih. Kreiranje kampanje bo potekalo na vašem primeru, v vašem računu FB ad manager platforme:

  • Predstavitev infrastrukture FB kampanje: Campaign – Ad set – AD.
  • Različni tipi FB oglasov & kateri so najbolj primerni za vas (prepoznavnost, razmislek, konverzija).
  • Zakaj FB oglasi z najvišjim FB proračuni niso nujno tudi zmagovalni – načrtovanje vašega proračuna.
  • Izberite pravo občinstvo za vaš oglas: (Custom, Lookalike, Saved audience)
  • Kje naj se vaš FB oglas prikazuje (Facebook News Feed; Instagram; FB in IG stories; Facebook messenger; in drugi).
  • Sestavine prodajnega FB oglasa – slika, tekst, nagovor in CTA
  • Opcijsko: Remarketing: Kako prikazovati oglase tistim, ki so že bili na vaši strani.

 

Podobna izobraževanja v Sloveniji stanejo nekje med 120€ – 190€. Mi smo se odločili, da bodo ta delavnica v korona obdobju dostopna širšemu krogu ljudi, zato je tudi kotizacija ugodnejša (85€)‼️.

Prihranili boste veliko časa in živcev. Naj oglasi delajo za vas, da se boste vi lahko osredotočili na vašo storitev in stranke!

PRIJAVE NA DELAVNICO:

Delavnica bo potekala v torek, 24.11.2020 od 7.30 do 20.30 preko ZOOM aplikacije.  Prijavljeni boste prejeli povezavo na ZOOM konferenco.

Delavnica se bo snemala in vsem udeležencem bo po dogodku na voljo tudi posnetek.

KOTIZACIJA:
Redna kotizacija za delavnico: 85€
Kotizacija za člane RISE:65€

PRIJAVA:

Preko elektronske pošte na Mateja@thebigm.si; Zadeva: prijava na FB delavnico.

Ob prijavi napišite še podatke za fakturo, ki jo boste prejeli preko elektronske pošte. Plačilo računa se smatra kot končna rezervacija mesta na delavnici. 

Prijave zbiramo do 22.11.2020.

Komu je delavnica namenjena:

  • Vsem, ki se ukvarjajo s prodajo produktov, ali storitev.
  • VSem podjetnikom, ki želijo povečati prepoznavnost dejavnosti in doseči večjo prodajo s povečanjem konverzije na spletni strani..
  • B2B podjetjem, ki na FB iščejo kakovostne povezave (leade).
  • Posameznikom, ki si želite novih znanj in kompetenc na področju digitalnega marketinga.

 

KDO PREDAVA?
mag. Mateja Boldin Zevnik in Sebastjan Boh

 

Kdo je Mag: Mateja Boldin Zevnik je strokovnjakinja za strateški marketing in s podjetji sodeluje vse od ideje, do razvoja produkta ter do učinkovitega lansiranja in nastopa na trgu. Več let aktivno sodeluje kot predavateljica in mentorica podjetjem (SME) in posameznikom. Specializirana je za strategije blagovnih znamk ter B2B  marketing. V zadnjem letu pa se osredotoča športni marketing.

Izvedla je delavnice in predavanja:

 

Sebastjan Boh je specialist za digitalni marketing, ki je delal v podjetjih kot so ceneje.si,  TSmedia, Bolha… kjer je v glavnem skrbel za analitiko, SEO, oglaševanje na družabnih omrežjih in Google platformah, testiral in vpeljeval nove produkte za trženje, skrbel za čim večji doseg spletnih mest siol.net, najdi.si, bizi.si, itis.si (1.mesto na MOSS-u) ter izvajal interna predavanja in delavnice na temo digitalnega marketinga.

 

Predaval je tudi na konferencah: