RISE

Marketinški plan – koliko in v katere kanale investirati?

Kdaj ↦ Torek 23.3.2021; od 18: 00 – 19:45.  2 šolski uri predavanja + zaključek s Q&A

Kraj ↦ Delavnica bo potekala preko Zoom aplikacije

Cena Delavnice so za udeležence brezplačne. Sofinancirane so iz programa Interreg Europe, projekt P-IRIS.

Kratek opis vsebine ↦ Udeleženci dobijo odgovor: koliko se izplača investirati v posamezne marketinške kanale za pospeševanje in rast posla.

Prijave Prijave zbiramo na mateja@thebigm.si s pripisom: »Prijava na delavnico 23.3.2021«. Udeležba je mogoča le s predhodno prijavo!

ORGANIZATOR:

Projekt v soorganizaciji izvajata Razvojni center Srca Slovenije in podjetniški RISE. Delavnice bo vodila mag. Mateja Boldin Zevnik, Big M Marketing (www.thebigm.si )

 

PODROBNEJŠI OPIS VSEBINE:  

Zakaj je definicija produkta in njegove unikatne prednosti pomembna za učinkovito marketinško kampanjo?

  • Kako se lotiti marketinške strategije
  • Kako določiti proračun za marketing?
  • V katere kanale investirati?

Z udeleženci pregledamo, kako se opravi test učinkovitosti planiranih marketinških aktivnosti – na primerih kalkulacij finančne investicije v marketing.

Pri tem si bodo lahko odgovorili, ali so svoj poslovni model učinkovito prevedli v marketinški plan in koliko se izplača investirati v posamezne marketinške kanale.

Določimo, kakšen KOMUNIKACIJSKI cilj želimo doseči pri kupcu/občinstvu (kupijo – čustveni nakup, se vračajo in priporočijo…) in s pomočjo testa, ki ga bomo opravili lahko validirajo svoj poslovni model .

 

Komu je namenjena

  • Posamezniki, ali podjetja, ki imajo poslovno idejo in bi jo radi razvili do produkta in lansirali na trg.
  • Vsem, ki želijo preveriti, ali so pomislili na vse, preden bodo lansirali novo idejo/produkt na trg.
  • Tisti, ki jih zanima marketing in bi si želeli povečati kompetence in znanja na tem področju

 

O predavateljici:

Mag. Mateja Boldin Zevnik (https://www.linkedin.com/in/mateja-boldin-zevnik-m-sc-22032269/)

Mateja je magistra znanosti komunikologije in marketinška strokovnjakinja za razvoj in lansiranje novih blagovnih znamk na trg. Ima bogato znanje in več kot 12 let praktičnih izkušenj – iz oglaševalske industrije, razvoja produktov in razvoja novih podjetniških idej.

Kot vodja projektov je 7 let delala v agenciji in vodila naročnike kot so Volkswagen, Dana, Petro itd. Nato je na strani mednarodnih podjetij, kot vodja marketinga, vodila različne ekipe in pomagala pri njihovem strateškem pozicioniranju in lansiranju na nove trge.

Aktivno sodeluje kot predavateljica in mentorica zagonskim in manjčim in srednje velikim podjetjem, kjer svoje praktično znanje uspešno prenaša preko predavanj, individualnih usposabljanj in strokovnih svetovanj.