Ministrstvo za javno upravo je v sodelovanju z upravnimi enotami pripravilo sistem UeNaročanje. Ta bo poskrbel za hitrejšo obravnavo strank na upravnih enotah oz. UE ter tako izboljšal kakovost javnih storitev. Čeprav se je ob svoji »premieri« spopadla z nekaj težavami, je storitev UeNaročanje končno zaživelo in že opravlja svoje poslanstvo. Ker gre za novost na slovenskih tleh, smo pripravili kratek vodič po portalu. Kaj je UeNaročanje?
Kaj je UeNaročanje?
UeNaročanje je storitev, ki zagotavljanja sistem spletnega naročanja in storitve klicnega centra za upravne enote. Sistem prinaša enostavnejše urejanje postopkov za državljane, prav tako pa pomeni dobrodošlo poenostavitev za zaposlene na upravnih enotah.
Z uporabo spletnega rezervacijskega portala, se lahko stranke v preizkusni fazi naročijo na storitve treh upravnih enot: UE Ljubljana, UE Litija in UE Logatec, v nadaljevanju pa se bodo v sistem postopoma vključile še druge upravne enote. Predvideno je, da se bo v sistem spletnega naročanja vključilo do dvajset večjih upravnih enot.
Klicni center trenutno zagotavlja storitve trem upravnim enotam, in sicer v Ljubljani, Litiji in Logatcu. Stranke si s pomočjo klicnega centra lahko zagotovijo termin tudi izven upravne enote, kjer imajo stalno bivališče, če želijo opraviti storitev, za katero predpisi ne določajo izrecne krajevne pristojnosti.
Do portala UeNaročanje lahko dostopate preko te povezave.
Vsi podatki o terminih za upravne storitve (vnosi strank in vnosi svetovalcev klicnega centra) se zbirajo v sistemu UeNaročanje na način, da je tako strankam kakor zaposlenim v upravnih enotah ves čas na voljo posodobljen vpogled v razpoložljive termine.
Sistem UeNaročanje omogoča tudi odpoved rezerviranega termina ali naročanje na drug termin. Dodana vrednost tega sistema je tudi ob morebitni nadaljnji komunikaciji s strankami, saj ta omogoča enostavno obveščanje uporabnikov o odpovedi ali spremembi termina v primeru izrednih situacij na upravni enoti.
VIR: Žiga Kastelic