Naredil sem najboljši produkt na svetu,… ki ga nihče ne želi kupiti
Vse se začne in konča z našimi kupci. Med delavnico bomo na praktičnih primerih pokazali, zakaj je pomembno, da spoznamo svoje kupce, jih vključimo v svoj razvojni proces in na koncu svoje produkt oz. storitev pozicioniramo tako, da ga bodo razumeli in kupili.
Vsebina delavnice:
- Stranke so edini vir prihodkov našega podjetja, zato so ključne za naš obstoj
- Stranke moramo odlično poznati, zato da jim prinesemo vrednost, za katero so pripravljeni plačati
- Stranke ne kupujejo produktov (storitev), ki jih ne razumejo
- Pozicioniranje zagotovi, da naš produkt (storitev) stranke razumejo
- Brez dobre pozicije na trgu se tudi najboljši produkt na svetu ne bo prodajal.
Predavatelj: Andrej Peršolja, growth marketer in strokovnjak na področju pozicioniranja. Svoje znanje in izkušnje je nabiral s pomočjo podjetja Creative Solutions, s katerim so osvojili trg ZDA, kjer ponujajo storitve navidezne in obogatene resničnosti ter pri projektu KOBI. KOBI je mobilni e-bralnik, ki otrokom z disleksijo pomaga pri učenju branja. Danes Andrej svoje znanje ponuja svoje znanje v obliki svetovanj, mentoriranj ter predavanj in podjetniških delavnic.
Datum: 28. 9. 2022
Trajanje: od 13.00 do 16.00
Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)
Prijava: Kliknite TUKAJ
Dogodek se izvaja v okviru operacije »SIO Inkubator GEA 2020-22«.
Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.