RISE

Influencer marketing

Vsebina, ki jo ustvarijo  uporabniki, je 42 % bolj prepričljiva od vsebine, ki jo naredijo znamke in ima 6,9-krat višjo stopnjo engagmenta kot branded objave.

Kako začeti in dobiti tako vsebino? Želite visok ROAS? Gradite community? Želite graditi vašo znamko in da vas bodo ljudje prepoznali, ko bodo kupovali vašo kategorijo?

Potem se morate naučiti kako se uspešno dela z influencerji. Na delavnici bo poudarek na pristnosti nano- in mikrovplivnežev.

Na Epidemicu, od koder prihaja predavateljica, jih imajo v bazi več kot deset tisoč. Bazo s pomočjo umetne inteligence ves čas širijo. Ta jim pomaga poiskati pravšnje »ljudi s sosednje ulice«, ki bi določen izdelek lahko predstavili svojim sledilcem. Med drugim so do zdaj sodelovali z znamkami Wolt, Barbie, Pampers, Mali Junaki, Fisherprice, Mercator in Petrol.

Predavateljica: Nika Kristina Butina je direktorica in soustanoviteljica podjetja Epidemic, kjer podjetjem pomagajo poiskati učinkovite poti do končnega potrošnika s pomočjo vplivnežev. Sodelujejo z znanimi podjetji kot so Samsung, P&G, Wolt, Hooray Heroes. Skupaj so ustvarili že več kot 1,000 kampanj in dosegli več kot 180 Miljonov ljudi. Že pri 21-ih letih je ustanovila svoje prvo podjetje, ki je z mobilno aplikacijo Boomerang prodrlo na azijske trge. Zmagala je tudi na tekmovanju Eureka Innovest in bila povabljena na Young Global Leadership Summit na Florido in na Startup & Talent Exhibition v Silicon Valley.


Datum: 11. 10. 2022

Trajanje: od 13.00 do 16.00

Kje: online (povezavo pošljemo 1 uro pred izvedbo)

Prijava: Kliknite TUKAJ

DATUM

11 Okt 2022
Expired!

ČAS

13:00 - 16:00

Preberi več

PRIJAVI SE

Lokacija

Brezplačni webinar