RISE

DIGITALNA PREOBRAZBA – prihodnost ali poguba

Cilj vsakega podjetja sta zagotovo dolgoročno preživetje in rast, ki ju lahko dosežejo tudi in predvsem z digitalno preobrazbo. In čeprav se vpeljava  digitalne preobrazbe morda na prvi pogled res zdi kot dodaten strošek – finančna poguba, ki bo podjetju prinesla le dodatne finančne stroške, pa na dolgi rok temu zagotovo ni tako.

Digitalna preobrazba je namreč tek na dolge proge, ki podjetje dvigne iz sivega povprečja, saj mu prinese optimizacijo celotnega poslovanja, kar nenazadnje pomeni nižje stroške, višjo učinkovitost, večjo zvestobo kupcev, zmanjšanje tveganj in napak, višjo produktivnost zaposlenih, boljšo uporabniško izkušnjo in še mnogo več.

Digitalna preobrazba da ali ne, ne sme biti več vprašanje.

Nastopil je namreč čas, ko bodo morala tudi mikro, majhna in srednja podjetja pričeti s planiranjem digitalne preobrazbe, v kolikor si bodo želela zagotoviti dolgoročno preživetje, rast in konkurenčnost.

In če želimo, da bo naša digitalna preobrazba uspešna, mora biti njen pobudnik in podpornik direktor podjetja ali najvišje vodstvo. Prav tako je pomembno, da digitalna preobrazba temelji na digitalnih kompetencah in spremembi organizacijske kulture, upoštevati pa mora tudi poslovne cilje in ambicioznost. To pa nenazadnje tudi pomeni, da gre za preobrazbo« v pravem pomenu besede.

In če si tudi vi želite povečati učinkovitost vašega poslovanja in razvijati vašo konkurenčno prednost ter potencial, potem ni več vprašanje, ali se lotiti prenove procesov in začeti s planiranjem digitalne preobrazbe, temveč je vprašanje le, kdaj se tega lotiti in na kakšen način, da boste pri tem kar se da uspešni.

Vabljeni na brezplačno online delavnico, kjer boste lahko na praktičen način spoznali, kako se sploh lotiti  digitalne preobrazbe in kakšne koristi prinaša. Če vas zanimajo odgovori na vprašanja “kako pripraviti procese, kaj sploh to pomeni, in kakšne cilje si moramo zastaviti« ter če si želite na konkretnih primerih ogledati, kako  izgleda digitalna preobrazba v različnih proizvodnih procesih, potem je omenjena delavnica kot nalašč za vas.

Zato ne odlašajte in se prijavite na online delavnico DIGITALNA PREOBRAZBA – prihodnost ali poguba še danes ter skupaj z nami naredite pomemben korak k zagotovitvi obstoja in dolgoročnega razvoja vašega podjetja.


Vsebina delavnice:
  1. Digitalna preobrazba – prihodnost ali poguba
  2. Kaj podjetje potrebuje za uspešno digitalno preobrazbo in od česa je odvisen njen uspeh
  3. Kako se lotiti digitalne preobrazbe in kdaj je čas za njo
  4. Kako poteka prenova notranjih in zunanjih procesov v podjetju
  5. V kolikšnem času se lahko podjetje digitalno preobrazi – nasveti in primeri iz prakse
  6. Kako določimo cilje digitalne preobrazbe
  7. Kateri so pozitivni učinki digitalne preobrazbe
  8. Katere so pasti pri uvedbi digitalne preobrazbe in nasveti kako se jim izogniti
  9. Prikaz dobrih praks:
  •  Kako smo povečali učinkovitost in zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo –hitrejši dostop strank do podjetja
  • Kako smo povečali  produktivnosti in učinkovitost, zmanjšali tveganja in napake – povezana nabava
  • Kako smo optimizirali celotno poslovanje, znižali stroške, zvišali produktivnost, zmanjšali tveganja in napake ter izboljšali uporabniško izkušnjo  – odpiranje novih poslovnih modelov

Z nami bo Robert Orehek, direktor razvoja poslovanja v podjetju TOM PIT d.o.o., ki  so edini ponudnik na tržišču, ki z lastno tehnologijo, celotno paleto digitalnih vsebin, podatkovnim centrom, celovitim naborom digitalnih storitev in outsourcingom ekspertnih znanj zagotavlja digitalno preobrazbo kot celovito storitev.

Pri Tom PIT gledajo na digitalno preobrazbo celostno. To pomeni, da se ukvarjajo s tehnologijo in digitalnimi vsebinami, imajo svoj podatkovni center in nudijo celotno paleto ekspertnih znanj in digitalnih storitev. Vse to njihovim strankam zagotavlja, da z enim samim partnerjem obravnavajo digitalno preobrazbo skozi celoten življenjski cikel, od zasnove, implementacije, rabe do vzdrževanja.


Ta projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.

Logotipi končni

DATUM

27 Sep 2022
Expired!

ČAS

9:00 - 11:00

Preberi več

PRIJAVI SE

Lokacija

Brezplačni webinar