Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt.
-
Vaše objave in članki v blogu
Če ste na svojem blogu ali drugem spletnem mestu objavili nekaj novega, to delite. Mnogi uporabniki interneta ne poznajo naslova vaše glavne spletne strani, zato so družbeni mediji eden najboljših načinov, da jim omogočite vpogled v nove vsebine na vaši spletni strani. Ne pozabite deliti člankov, ki ste jih napisali za druge ali člankov, v katerih so vas omenjali kot strokovnjaka.
-
Ponovna objava priljubljene vsebine
Ena od težav z blogi je, da se kakovostna vsebina pogosto pomakne na zadnji del strani, da se naredi prostor za novo vsebino. Bralce lahko spomnimo na odlične informacije, ki so še vedno uporabne in so bile že objavljene v preteklosti.
Ena od možnosti je, da preverite svojo analitiko in ugotovite, kateri članki so najbolj priljubljeni. Druga možnost je uporaba kakšnega od tehnoloških vmesnikov, ki bo samodejno delil staro vsebino na družbenih omrežjih. Nekatera orodja ponujajo celo razporejanje, ki vam pomaga ponovno objaviti staro vsebino.
-
Novice in trendi v vaši panogi
Delite informacije »vplivnežev«, strokovnjakov, ki jim ljudje sledijo in jim prisluhnejo. Vplivneži dobro poznajo svojo panogo, ker so na tekočem z dogajanjem in to delijo z drugimi. Skupna raba informacij, ki jih posredujejo drugi, vam ne pokaže le, da ste na tekočem z dogajanjem, ampak vam lahko pomaga pri vzpostavljanju povezave z vplivneži in celo, da se sami uveljavite kot vplivnež. Če imate bloge in druge vire, ki jih berete, delite dobre informacije in vire, ki so zanimivi za vaš trg. V primeru, da imate težave pri iskanju dobrih člankov, uporabite kakšno od orodij za opozorila, ki vas bo obvestilo o novicah v povezavi z izbrano vsebino.
-
Drugi viri družbenih medijev
Verjetno ste prisotni na več kot enem omrežju družbenih medijev, zato razmislite o delitvi svojih profilov na drugih spletnih mestih. Na primer, delite svojo Facebook stran ali skupino za oboževalce na Twitterju.
-
Prijava na obvestila
Čeprav ne želite, da se vse vaše objave nanašajo na nakup ali prijavo na nekaj, ne škodi, če občasno objavite informacije o e-poštnem glasilu. Ni treba, da napišete: »Prijavite se na moje novice.« Namesto tega promovirajte vsebino, ki jo ponujate, brezplačno pod pogojem prijave na obveščanje.
-
Stvari, ki jih imate radi
Če vam je všeč knjiga, izdelek ali storitev, ki jo uporabljate in v njej uživate, zakaj je ne bi delili s svojimi sledilci? Uporabite lahko celo pridruženo povezavo ali oglas, če je to v vašem interesu. Ali pa, če ste napisali oceno izdelka, jo delite.
Druge stvari, ki jih lahko delite in so vam všeč, so strategije ali nasveti, ki bi vam lahko pomagali na trgu. Na primer, v primeru da imate domače podjetje, povezano z zdravjem in dobrim počutjem, lahko objavite nasvet za razporeditev časa za vsakodnevno vadbo.
-
Vpogled v vaše življenje
Mnogi vaši sledilci bodo radovedni o vašem dnevu ali sistemih in procesih, ki jih uporabljate. Socialni mediji so odličen način za izmenjavo zakulisnih informacij o vašem podjetju. Razmislite o uporabi fotografij, da pokažete, kako je biti in delati to, kar počnete. Ali še bolje, posnemite kratek video.
-
Motivacija in navdih
Nekateri vplivneži na družbenih omrežjih delijo številne navdihujoče citate. Enako lahko storite tudi vi za svoje sledilce. Lahko preprosto objavite besedilo ali s pomočjo oblikovalnih orodij ustvarite grafiko svojega navdihujočega nasveta ali citata.
-
Zabavna vsebina
Ni pravila, ki pravi, da se s svojo ciljno publiko ne morete malo zabavati. Kadar koli lahko nasmejete svoj trg ali imate močan pozitiven občutek, boste običajno povečali sodelovanje in promet na svojem spletnem mestu.
Socialni mediji so fantastičen način za dosego vaše ciljne publike, vendar lahko traja nekaj časa, da se vzpostavi uspešen način komunikacije. Te ideje vam lahko pomagajo pri načrtovanju. Uporabljate lahko tudi številne digitalne pripomočke, ki so zasnovani posebej za to, da vam prihranijo čas in naredijo vaše objave bolj privlačne, saj jim bodo tako ljudje še raje sledili.
Avtor: the balance smb
Vir: Mladi podjetnik