RISE

6 razlogov, zakaj morate okrepiti svojo mobilno strategijo

Mobilnik je novi kralj, s pospešeno digitalizacijo zaradi nedavnih zaustavitev javnega življenja, pa ima potencial, da v bližnji prihodnosti postane vrhovni vodja v tehnološkem prostoru.

Potrošniki so se dobro prilagodili »koronaresničnosti« in novim izkušnjam digitalnega nakupovanja, kar imajo v Httpoolu za jasen znak robustne vsekanalne strategije.

Potrošniki so se dobro prilagodili »koronaresničnosti« in novim izkušnjam digitalnega nakupovanja, kar imajo v Httpoolu za jasen znak robustne vsekanalne strategije.
Pri Httpoolu so pripravili vodnik, da boste mobilno revolucijo lahko čim bolje izkoristili v svojo korist.

Vprašanje za vsaj 300 milijard dolarjev

Svetovni trg mobilnega oglaševanja naj bi bil po raziskavi raziskovalne družbe IMARC samo v ZDA do leta 2026 vreden že 269 milijonov dolarjev (221 milijard evrov). Pospešila sta se tako razvoj tehnologije kot tudi uporaba mobilnikov. Posledično se je povečal tudi trg in v povprečju nekoliko znižal cene mobilnih naprav. Tudi višja globalna stopnja dostopnosti interneta, družbena omrežja in spletni portali so gonilo te rasti. Vsebinsko gledano je vedno več glasbe, zabave, življenjskega sloga in videoiger, kar pomeni nove priložnosti za oglaševalce. In ne nazadnje, koronakriza je industrijo pripeljala do novih razsežnosti, podjetja pa prisilila k prilagoditvi in novim pristopom k digitalnemu in mobilnemu marketingu.

Vedno večji pomen umetne inteligence – in to je šele začetek

Večina platform je že zaznala moč umetne inteligence in strojnega učenja za analizo kvalitativnih in kvantitativnih podatkov, kar jim pomaga pri napovedovalnih mehanizmih. Več raziskav kaže, da naj bi se pomembnost umetne inteligence ter obogatene (AR) in virtualne resničnosti (VR) še povečala. AR in VR sta sicer postali dve najbolj priljubljeni mobilni tehnologiji zadnjih let. Vrednost panoge obotagene resničnosti so leta 2020 v ZDA ocenili na dobrih 14 milijard evrov, med letoma 2021 in 2028 pa naj bi v povprečju rasla za skoraj 44 odstotkov na leto. V ZDA so leta 2019 trg virtualne resničnosti ocenili na okrog 33 milijard evrov, do leta 2027 pa temu segmentu napovedujejo povprečno rast 42 odstotkov na leto. Številne panoge, kot so izobraževanje, medicina in igričarstvo, so z VR in AR zelo pridobile. Ta trend tako omogoča, da bo mogoče izdelke pred prodajo preizkusiti, kar omogoča tudi nove oglaševalske formate. »Uporaba obogatene resničnosti je postala dnevna navada uporabnikov Snapchata. Tovrstna Snapchatova orodja vsakodnevno uporablja 200 milijonov uporabnikov. Predstavljajte si, da iščete popolno majico. Zdaj imate možnost, da jo pred nakupom vidite preko leč AR in vidite, kako vam pristaja,« je povedala Diana Coman, regionalna vodja naročnikov za Snapchat pri Httpoolu.

Poskrbite za »mobilnost« spletne prodaje

Spletna prodaja preko mobilnih naprav (t. i. m-commerce) naj bi do konca leta 2021 predstavljala že 54 odstotkov celotne spletne prodaje. Govora je o globalni spremembi maloprodaje. Spletni nakupi so v koronakrizi postali nova normalnost in podjetja se zelo trudijo, da optimizirajo spletno prodajo. Pri Httpoolu poudarjajo, da m-commerce tako ni muha enodnevnica, ampak trend, ki je v teku zadnjih deset let, ko vedno več podjetij svoje spletne strani prilagaja mobilnim napravam. M-commerce in mobilno oglaševanje sta tesno povezana, mobilne aplikacije pa neposredno vodijo do povečanja prodaje in s tem prihodkov različnih panog.

Družbena omrežja kot nov kanal spletne prodaje

Največje platforme družbenih omrežij, med njimi Facebook, Instagram, TikTok in Twitter, so že predstavile ali pa vsaj testirale funkcije, ki bi lahko odigrale ključno vlogo pri vključevanju obstoječih uporabnikov in pridobivanju pozornosti novih. Funkcija tako imenovanih tržnic vključuje različne skupine izdelkov, personaliziranih priporočil in imenik trgovcev oziroma prodajalcev (ki prodajajo v okviru platforme). Poleg tega je spletna prodaja na družbenih omrežjih postala pomembna potrošniška fokusna skupina. Katalogi so na voljo na spletu, kar znamkam omogoča povratne informacije. »Izkoristite moč spletne prodaje na družbenih omrežjih in nadgradite svoje ciljanje. Za optimalne rezultate uporabite bogastvo podatkov, ki so na voljo preko Facebookovega oglaševalskega orodja,« svetujejo pri Httpoolu.

Učinkovitost, učinkovitost, učinkovitost

Ko ste preučili tehnologijo, vzpostavili strategijo in pozicionirali znamko, je čas za optimiziranje donosa oziroma ROI. To je mogoče z različnimi taktikami učinkovitostnega oglaševanja. Usmerjanje konverzij in strank preko nakupnega lijaka ni preprosta naloga, vendar tehnologija olajša marsikaj. »Vse glavne platforme, od Twitterja do Facebooka, z različnimi orodji omogočajo maksimizacijo rezultatov. Redno obveščanje strank o vaši blagovni znamki in izdelkih je ključno za uspeh v svetu, kjer konkurenca še nikoli ni bila tako močna in globalna,« ugotavljajo v Htpoolu.

Vsekanalni pristop je naložba v prihodnost

Potrošniki so se dobro prilagodili »koronaresničnosti« in novim izkušnjam digitalnega nakupovanja, kar imajo v Httpoolu za jasen znak robustne vsekanalne strategije. Poudarjajo, da vsekanalni pristop pomeni razvoj celostne izkušnje potrošnika, kjer lahko potrošniki gladko prehajajo iz digitalnega sveta v fizične trgovine. Združevanje digitalnega in fizičnega sveta nakupovanja je tako ključni korak za prihodnost. »Vsekanalni marketing je metoda razvoja identitete blagovne znamke preko različnih spletnih (spletna stran, družbena omrežja, WhatsApp) in fizičnih platform (fizična trgovina, dogodki) ob ohranjanju zanesljive izkušnje potrošnika,« je povedal Sunny Nagpal, regionalni direktor Httpoola za območje Azije in Pacifika.

Avtor: Gašper Meden

Članek je bil izvorno objavljen v reviji Marketing magazin št. 480/junij 2021

VIR: Računalniške novice